The rush is worth the price I pay.

Hello! Det känns som att jag seriöst har blivit dement. Jag glömmer bort allt, minns nästan aldrig vad som har hänt en kort stund innan bara.. Blir själv chockerad. Tror bara jag är så upprymd av livet! Härligt, härligt.

Idag har jag vart i skolan, fick reda på mitt engelska betyg - blev ett mvg som jag verkligen inte hade förväntat mig! Vår lärare har vart lite off och det kände som att hon skulle sänka mig, men tydligen inte. Men fattar dock inte hur hon har bedömt andra elever som tydligen förtjänar bättre betyg..

Efter skolan hängde jag med tjejerna till Annis där vi fick se hennes student outfit - skitsnyggt blev det! Åh! Efter det åkte jag till jakan och såg på Ifrah och Judiths utspring. De var så fina och lyckliga, vill också nu! Alla kommer vara så trötta på studenter tills då vi springer ut haha.. Men vem bryr sig!? :DD Efter det åkte jag hem, sov, duschade och gick till Judith's mottagning där jag träffade gamla vänner samt åt supergod Eritreansk mat. Injera i mitt hjärta! Var dock tvungen att dra rätt så tidigt då jag skulle hem till storesyskonen och vara med min syster. Vi käkade massa gott och såg på The Grudge 3 - som var superdålig, men skitläskig! Lite skrattretande film ändå, så löjligt. Nu är jag supertrött, ska snart lägga mig. Äntligen helg! 
 


Kommentarer
Postat av: Annis

Tack för komplimangen :D Kul att du gillade mina outfits!

2010-06-05 @ 11:42:14
URL: http://stoldgods.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0