Theres a log on the fire, and it burns like me for you.

Hello! Fick mitt schema här omdagen och det ser ut som att jag kommer jobba ganska så mycket, jag kommer nog därför inte kunna åka till Elise uppe i Norrland, what a shame! Ville verkligen dit, har snackat med henne och vi får se hur det går med ett par grejjer. Hoppas! Tror nog inte jag tar bilen, är för feg för att köra 7 timmar i sträck, nä pallar nog inte trycket.

Idag ska jag jobba och eftersom det är en röd dag = cash flow! Vårdbiträde på ett ålderdomshem är fan helt okej, fattar inte varför alla klagar så mycket när de inte har testat det. Kom ihåg att det kan vara du i framtiden som behöver sådan hjälp. Det är verkligen givande måste jag få säga, speciellt när man sitter där med någon boende och snackar lite om ditten och datten eller läser ur en bok för de. Underbart! Blir dock lite ledsen när jag ser att de ibland inte vet var de är eller undrar var deras pappa är, hemskt äre.

Okej, ska nog ta och göra annat nu för sen ska jag dra till jobbet. Ha en trevlig midsommarafton! 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0