Truth is, everybody is going to hurt you; you just gotta find the ones worth suffering for.

Vet ni hur pinsamt det känns att sitta och läsa utdrag från sina gamla dagböcker? Måste säga att år 2005 var ett jävligt hemskt år, fan vad dålig man var haha! Hoppas bara att jag inte skäms över att läsa det jag skriver nu, i framtiden. Undrar hur många som skriver dagböcker nuförtiden? Minns att jag skrev det oftare förr, men nu är det liksom inte en DAGbok längre, det är en då&då-bok. När jag känner före liksom.

Har vart med ett par fina pinglor vid namn AnnaClara och Zoe idag. Vi fikade på Wayne's och snackade om allt. We had some catching up to do, vi hade inte träffats på ett tag. Det är verkligen fina brudar det. Nu känner jag för att skriva lite i min dagbok. Latez! 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0