What a night for a dance, you know i'm a dancing machine.

Hello! Studenten närmar sig och jag vill skrika! Känns helt otroligt, inte alls verkligt. Jag var på mina småbröders avslutning idag och lärarna var förvånade över att tiden gick så snabbt! Det var ju nysst som de var mina lärare. Eller känns det som iallafall.

Nu är jag hemma, har mina kusiner från Finland på besök. De anlände idag med  färjan, blir alltid så glad när jag träffar de! Och de är här för min skull. Igår kväll var jag på Sagal&Ifrahs mottagning vilket var kul! Och snart ska jag ha min, yey!

Ska strax börja röra på mig, måste till tåget då vi ska på hemlig utflykt som lärarna har ordnat för vår klass, så att klass SP3A kan samlas ordentligt en sista gång innan avslutningen.. Gulligt av de! Vi tjejerna ska iväg sen och köpa blommor och skriva kort till våra mentorer, kommer läskigt nog sakna de!

Ikväll är det mottagning som gäller då söta Muna springer ut idag! Ser jag verkligen fram emot. Nu ska jag dra. Vi hörs gott folk!
 


Kommentarer
Postat av: Hanna

dina läsare väntar på student bilder och allt annat . Grattiiis på studenten !

2010-06-15 @ 12:51:05
Postat av: Aldona

Åh var det den? hoppas den kommer vara bra.. den var ju super fin!



Uppdatera Soraia!:D Kram

2010-06-18 @ 16:41:24
URL: http://theuntoldtale.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0