You aint got nothing on me.

Hellu! Sommartider, jag dör! Är aldrig bitter nuförtiden, vädret spelar visst en stor roll i allt. Alla är mer vänliga och glada - livet är så härligt! Är precis tillbaka från stan där jag gick runt med Elise som letade efter en locktång - och istället hittade sina studentskor. Gud vad de var snygga! Dör! Perfekta studentskor, de passade dig perfekt Elise! Åh, vi snackade om massa resor när vi gick runt och vi gjorde en deal att åka till Nya Zeeland nästan vinter. Oh Lord. Vi mötte upp min mamma efteråt och gick till ett par affärer innan vi drog hem.

Fick reda på idag att jag har ett ynka historieprov att komplettera, sedan är allt klart! Har även hunnit lämna in alla skolböcker och de har spärrat mitt bibliotekskort, känns inte äkta det här. Fattar inte att det är slut snart..

Ska nu bara plugga på mitt prov/dugga och sedan ska jag in till stan igen för att möta upp tjejerna för ikväll är det bio som gäller. Sex and the City 2 here we come! Har längtat till den filmen och äntligen får jag se den :). Carrie on!

Vet ni vilken schyst mamma jag har eller? När vi skulle kliva av tåget så kläcker hon ifrån sig världens snällaste kommentar: "Men Soraia, du måste plocka dina ögonbryn innan studenten. Du ser ju ut som en man." Schyst, verkligen mamma! Älskar dig också! Haha, så typiskt min familj. Vi hörs gott folk, njut av sommarvärmen!

Kommentarer
Postat av: Jasmina

hahahahhahah fyfan, det låter som mig om 20 år då jag är mamma, hahah grym :)

2010-06-02 @ 21:29:32
Postat av: soraia

hahahahaha Jasmina jag ska ta dina barn ifrån dig :D

2010-06-02 @ 21:35:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0