1,2,3,4,5,6

Helg snart! Men det kommer inte bli så mycket vila denna helg. Ska nämligen gå på en kurs i idrottsledarskap om inte jag är helt ute och cyklar. Skulle ha filmkväll här hos mig, men kan dock inte. Skulle vart kul att tjejerna skulle få komma hit till Husby!

Det är ju så fint väder ute idag! Kan det bli bättre!? Har hört att det ska snöa igen under veckan.. Bummer. Nu ska jag läsa i Alkemisten, har bara hört gott om den och den ska tydligen vara en sådan bok som alla måste läsa. Efter det ska jag möta upp Leila för Box i hallen. Najs! Nu ska jag inte tråka er mer med mitt ointressanta liv. Vi hörs!
  
 

Oia - Santorini - Greece by Giuseppe Finocchiaro.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0