2010-03-16

Stannade hemma från första och andra lektionen och när jag väl skulle iväg till den sista lektionen så får jag reda på att den är inställd. Najs! Skönt att få sova ut. Har hunnit städa hela huset och lämna pappa på jobbet. Även om jag har haft körkort rätt länge nu så har jag aldrig kört helt ensam. Så det var lite spännande! Haha.. Körde pappa till jobbet, tankade den på OKQ8 och kom hem igen. Cool tjej.

Nu ska jag ta och käka lunch, se på Oprah och sedan köra mina småbröder till deras boxningsträning i Tensta. Efter det står Afrikansk Dans på träningsschemat. Later!


Kommentarer
Postat av: Annis

OMG COOL tjej!!! Jag är sååå avis!!!

2010-03-17 @ 17:42:56
URL: http://stoldgods.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0