beyond the surface there is a depth you cannot embrace

Hello everybody (ska låta som han från Simpsons)! Igår var jag på rock spelning med Elise, Annis och Zoe. Vi hade fått biljetter av Elise bror då han och hans band Satin Peacock (coolt namn!) skulle spela. Vi fick träffa Elise kusin och hennes farbror som även de skulle se på spelningen. Jag är hundra procent säker att de rockade hela baren, även fast jag inte kunde stanna kvar för att se hela föreställningen. Var illa tvungen att möta upp syster min i St Erikplan. Men jag hade väldigt roligt med de iallafall! Innan vi drog till Koolingen (som stället då hette) så var vi hos Elise ett tag och bara snackade och spelade Wii medans The Voice var på hög volym. Alltid roligt med de tjejerna! Behövde verkligen gårdagen eftersom att jag har vart inlåst hemma, helt sjuk och äcklig. Tack för det underbara sällskapet girls!

Idag har jag en filmkväll här hemma hos mig, om ett par timmar kommer nämligen Muna, Venus, Hibo, Hafsa och Ayaan.B. hit till mig. Har några filmer här som vi kunde se på bl.a. Inglorious Basterds och 2012 (som jag ännu inte har sett). Det kommer att bli grymt kul, det tjejerna är alltid så härliga. Efter det måste jag plugga matte. Blä. 
 


 


 


 


 


 


 


 


Kommentarer
Postat av: Ayaan Barre

därefter är det back to reality huh :D

2010-03-03 @ 16:43:22
Postat av: soraia

Verkligen! Men tror du att det blev något ens haha :D

2010-03-04 @ 12:18:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0