don't look back in anger/sunny side up

Har mått pyton hela idag och igår. Har suttit hemma hela helgen och sett på filmer. Film-maraton för hela slanten! Har dock lyckats ta mig hemifrån idag. Först till stan med mamma och syster, poängen var att jag skulle shoppa men fick bara med mig ett halsband. Jag som vill börja shoppa vårkläder nu också. Ofta man kan bli på "vår-humör" nu när det är minusgrader igen! Fy farao för vintern som aldrig vill dra.

Har även vart i U.G. och snackat med Teimor om en verksamhet som vi tänkte starta. Mer om det tar jag upp när det drar igång. Ska strax sätta på filmen Cadillac Records och sedan är det sängen som väntar mig. Vill få bra med vila så att jag kan friskna till för imorgon är det konsert som gäller! Haha, har blivit värsta metal-tjejen nu (haha not), andra metal konserten på kort tid. Den här gången är det Elise brors band som ska spela. Ska bli trevligt! Ska även på en annan konsert på fredag också, även den metal. Haha!

Nu har jag ont i ryggen, ska lägga mig i soffan med Pringles. Vi hörs!
 

Sunny Side Up by code poet.
 
This Time the Dream's on Me by code poet.




Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag gillar din blogg ! riktigt najs :D

2010-03-02 @ 12:24:32
URL: http://choccolatte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0