for you id bleed myself dry.

Hola! Vet att jag inte har skrivit på länge och att det senaste inlägget var lite emo, men jag hatar inte mitt liv längre! Nä, jag lovar! Är lite optimistisk och ser det från den rosa sidan (min pappa tror att det heter rosa istället för ljusa sidan..). Vi ska försöka få tag på biljetter till FoC, one way or another.

Helgen spenderade jag med att plugga, träffade nämligen Elise och Annis på ett café där vi pluggade. På söndagen var jag och bowlade och åt ute med familjen i Heron City. Det var riktigt kul faktiskt! Åt Yaki-Niku på Panda Express, var så länge sedan jag åt den rätten, jag njöt verkligen. Det var alltså ett trevligt slut på sportlovet! Idag har jag självklart vart i skolan och efter det var jag i Tensta Bibliotek för "läxhjälp". Haha. Behövde hjälp med matten. Åh, ångest! Wish me luck för imorgon gäller det.. Vet att det kommer gå åt helveta, brukar alltid jinxa det. Men var snäll och be en bön för mig! Måste klara detta nu..

Är galet trött just nu, vill se på serier men pallar nog inte det. Ska strax krypa in under täcket med en bok. Besitos!
 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0