I know why the dog howls at the moon

Har tränat hårt på Box idag och det var tufft säger jag bara! Min partner idag var en jättegullig kvinna vid namn Marja. Vi ska para ihop oss nästa vecka med! Haha, har fått en bff. Men människorna där är så trevliga.

Nu måste jag plugga lite och sedan efter det är det Criminal Minds som går - missa inte! Dagens avsnitt såg extra spännande ut! Såg btw Djungel George för några dagar sedan och det var värsta nostalgi trippen! Älskade den filmen så grovt mycket när jag var liten, Djungel George var min och mina syskons idol. Insåg häromdagen hur otroligt snygg han var i den filmen! Wish I was Jane! Haha närå, men han var så cool enligt oss på 90-talet! Lol.

Okej, plugga var det! Besitos!
 

Brandon Fraser som Djungel George. Mums!

 
En annan allmänt snygg bild på människan.


Kommentarer
Postat av: elly

asså han är ju faktiskt snygg! älskar djungel george!!!:D

2010-03-15 @ 12:54:53
Postat av: soraia

Ja! Mee 2!!!

2010-03-15 @ 13:03:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0