I'd like to think that people have more than one soulmate.

Har haft en väldigt trevlig dag! Trodde den här kursen skulle vara jättetråkig och jobbig, men det var den absolut inte! Vi hade både praktiska pass och teori. Sen var det ju roligt att få träffa massa nya sköna människor! Om jag inte har berättat det förr så är det en kurs i Idrottsledarskap, hur man är så bra idrottsledare för barn som möjligt. Jag skulle jättegärna vilja börja jobba med barn och detta är en bra merit för det.

Hade annorlunda förväntningar på dagen, men allt gick finnemang. Trodde det skulle bli awkward och nervigt men gruppen hade bra gemenskap. Skönt! Hade dessutom syster, Sylvia och Teimor som stöd så det var ju bara ännu bättre! Det fortsätter imorgon också och sedan en ytterligare dag men jag är inte alltför besvärad. :-)


Kommentarer
Postat av: hibo

har oxå gått ett liknande kurs ;)

2010-03-14 @ 16:52:14
Postat av: soraia

Vad tyckte du då? :D

2010-03-14 @ 18:27:13
URL: http://twistedtail.blogg.se/
Postat av: hibo

DEt var faktiskt nice, lärde mig en hel del och så har ja börjat jobba ideelt i en basketförening me tjejer ;)

2010-03-15 @ 08:10:28
Postat av: soraia

Vad roligt! Kan tänka mig att det är väldigt kul och givande att jobba med barn. Man lär sig så mycket bara genom att vara med barn, har alltid fascinerats av de små krabaterna!

2010-03-15 @ 12:22:47
URL: http://twistedtail.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0