"im gonna rape you with passion"

Rubriken är verkligen dagens mest creepy och dagens mest klockrena citat. Människor! Sitter här nyduschad och fräsch efter ett stenhårt boxnings pass. Har verkligen bestämt mig nu - det är dags att träna bort allt hull! Okej, inte allt kanske, men bara trimma fettet lite. Haha.

Har egentligen ett matteprov jag borde plugga till nu, men har bestämt mig för att inte göra det. Busigt! Men äsch, väljer att sätta allt krut på nationella istället. Undrar hur det går. Strax kommer Criminal Minds, missa inte! Förövrigt är jag relativt nöjd med tillvaron. Och jag är extra excited över något som jag tyvärr inte kan nämna här, får ta upp det någon annan gång. Eller kanske inte. Livet är väl komplext ibland! Men komplext är bra. Besitos!

Just nu vill jag uppfinna en tidsmaskin och åka tillbaka till åttiotalet.

Bobby Brown - Every little step


Kommentarer
Postat av: hibo

Soraia vilket hull snackar du om?

don't make me come to your house and knock you down!

du är den vackraste tjejen ja känner och ditt smile kan få any guy att bli svag :D så inga ändringar TACK! :D

2010-03-25 @ 22:00:43
Postat av: venus

vad är det du är excited över? vi ses i skolan där jag kommer att pressa dig på allt!



och vartifrån kommer citatet på din rubrik? skitläskig! haha

2010-03-25 @ 23:05:32
URL: http://planetenvenus.blogg.se/
Postat av: elise

hahahaha "Im gonnna rape you with passion" euw asså jag dör lite!! hahaha så jävla creapy!

2010-03-26 @ 18:47:17
Postat av: soraia

Hibo!!! Jag smälte lite när jag läste det där, herregud vilken underbar människa du är! Du gjorde verkligen min dag söta du! <3

2010-03-26 @ 22:43:10
URL: http://twistedtail.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0