im so tired of them routines

Hola! Gårdagen var så jobbig, när alarmet gick igång så sätter jag mig upp i sängen - och allt snurrar. Kändes som att jag skulle svimma.. Var så trött, vet inte vad mitt problem är! Jag är nog inte mycket av en vintermänniska kanske. Var precis inne på Forum där lärarna lägger in sina omdömen för våren och jag har inte en enda IG-varning! Wo-hoow! Trodde jag skulle ha en eller två, men tydligen inte =)

Jag och Red_3lly har vart otroligt duktiga de här dagarna (not)! Vi har dragit till Stadbiblioteket två dagar i rad och vi ska även dit imorgon också. Men det är inte som att vi pluggar särskilt mycket, slutar alltid med att man sitter och fnittrar i två timmar på raken - inte ok! Men imorgon ska vi köra hårt! Det säger vi varje gång, men allvarligt talat så måste vi köra hårt imorgon. Idag gick absolut inte bra, jag spillde en gigantiskt latte på bordet i biblioteket. Pinsamt! Ska alltid vara så otroligt klumpig.

Nu måste jag plugga hårt. Detta är en bra dag! Besitos!
 


Kommentarer
Postat av: R

KÄMPA PÅ! DET E SNART ÖVER ÄNDÅ!



hahah la en lite rim där:P

2010-03-25 @ 14:07:09
Postat av: soraia

hahaha tack sötis!

2010-03-25 @ 20:53:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0