it takes some silence to make sound

Hej! Sitter i skolans KF och har absolut inget att göra. Eller jo, jag har egentligen massa att göra men jag orka helt enkelt inte. Oh just det! Det snöade ju idag, herregud. Fy vad äckligt. Nu när jag trodde att våren var här så var den tydligen inte det.

Men jag är trots allt glad idag. När jag vaknade upp såg jag ett väldigt angenämt sms från en vän, det gjorde verkligen min dag.

Efter skolan bestämde jag och Elise att vi skulle dra in till stan för att kolla kläder till studenten och gissa vad? Storebror ringde upp mig och hade lagt in pengar som jag kunde shoppa för, yes! Det var inte lite heller.. Har nu hunnit köpa en kavaj, en väska och en skjorta. Så fort jag kommer hem ska jag beställa min klänning samt mina skor.. och kanske något till om jag orkar. Wo-how, älskar att shoppa! Detta är min tur-dag alltså.

Väl i stan så stoppas vi av två kvinnor som jobbar för radiostationen Metropol. De intervjuade oss ett tag där de bla.a. frågade Elise vilka hennes favorit och mest ogillat ord var (hon svarade "lätt" som favorit och "stjärt" som minst favorit haha), och mig frågade dem vem min kändis-crush var (gissa en gång? Jason Mraz, who else..). Det var jävligt fnittrigt kan jag lova!

Sitter iaf i KF, väntar på att mattestugan ska börja vid fem. Blä, ska vara i skolan tills sju idag.. Trevligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0