it's like wishing for rain as i stand in the desert.

Söndagsångest till max! Det handlar dessvärre inte om läxor och så, men bara allmän ångest. Jag som älskade söndagar förr, hatar dem nu. Känns ju bra!

Har vart på samma kurs idag också, nu är det bara en dag kvar nämligen den 22a mars. Sedan får jag ett diplom! Idag var lika kul som igår, vi fick dessutom genomföra våra praktiska pass där vi delades in i olika grupper och varje grupp fick genomföra en viss del i ett gympapass. Alla andra fick vara 4-5 i sina grupper medans jag blev ihop-parad med en tjej. Trodde det skulle vara tufft men det var väldigt givande och intressant. Det kändes annorlunda med omväxling, det är inte ofta man "leder" något.

En god nyhet; Jag har fått en bil! Har fått familjens gamla bil som var för liten för oss alla. Nu har mamma och pappa köpt en ny bil, en 7-sitsig Svart Toyota Verso. Bra och rymlig för familjen! Har aldrig tidigare heller ägt något så stort som en hel bil.. Hmm, ska bli intressant! Den är min den 4e april eftersom att den nya kommer då.
 


Kommentarer
Postat av: R

OMMG GRATTIS TILL BILEN !! WOOHOOO SKIT KUL

hahah jag e skit glad för dej för jag vill oxå ha en bil :(

2010-03-18 @ 14:25:26
URL: http://sanarozin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0