Jag ska bygga mig en båt och segla tills det blir vår. Jag ska försöka att förtränga doften av ditt hår.

Oh snap, måndag imorgon! Hatar söndagsångest. Har två stora uppgifter tills klockan tolv inatt, och sedan en annan stor uppgift som är tills imorgon. Hjälp mig någon. Har bestämt mig för att inte åka till skolan imorgon, jag och Elise ska till Medborgarplatsens bibliotek och plugga där tidigt imorgon. Duktigt! Ska även möta upp han som la upp Flight of the Conchords biljetterna, yes imorgon har jag dem alltså! :DD

Har precis kommit hem från Kista Galleria med mamma min, har shoppat. Fick med mig vår jacka i skinn-imitation, ett par jeans och ett annat par svarta byxor. Var i desperat behov av braller kan jag tala om! Ska strax iväg till tensta för att hämta upp mormor som ska sova över. Men nu - plugg! Vi hörs.


Jason Mraz - No stopping us


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0