"kampen fortsätter"

Rubriken, jag dör lite! Ett litet inside joke mellan mig och tjejerna som var hos mig idag. Det var superkul, vi såg på filmen Inglorious Basterds (som förövigt var jättebra) och snackade massa massa. Vi var tvugna att pausa filmen typ 50 ggr för att vi kom in i så hetsiga diskussioner hela tiden. Men så är det alltid med de flickorna. Vi får göra om det någongång snart, det var awsome!

Jag börjar bli lite förkyld nu igen, är överdrivet öm om halsen. Men jag bryr mig definitv inte om det och vet ni varför!? Jo, för att Flight of the Conchords kommer till Sverige!!!!1!!! OMG, vet du hur glad jag blev när jag fick reda på det idag!? Jag skakade när jag ringde Elise, och vi skrek som småflickor tillsammans! Åh, detta gjorde verkligen min dag! Eller nej, detta gjorde hela min vecka! Kommer sitta där som en galning, förhoppningsvis på första raden på Cirkus, och sjunga med alla låtarna! Lycka!!!!!!

Det blir jag, Louise, AnnaClara och Elise nu som går än så länge, men vi får se hur det blir sen. Ni kan verkligen inte fatta hur glad jag är just nu! Crazy as fan alltså. Okej, nu ska jag överföra FoC avsnitt till USB minnet och njuuta! Ha en underbar fortsatt onsdag. Pyss och Kjam!!!!
 

 

 


Kommentarer
Postat av: Ayaan Barre

hahahaha KAMPEN FORTSÄTTER :D

2010-03-04 @ 23:01:05
Postat av: soraia

Sa ju det!! :D

2010-03-05 @ 00:01:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0