Love for all and sharing is the first step to solving all the problems of humanity.

Fredag! Är hemma nu efter att ha vart med kusinen och syster min på den muslimska föreningen i Rinkeby. Tycker att föreläsaren där är den absolut bästa som finns, han är så rolig och glad av sig och det sprider glädjen vidare!

Är otroligt lycklig över att helgen är kommen, även om jag måste plugga till ett tusen procent. Det kommer inte bli så att jag kommer få vila särskilt mycket, men det slår att ta sig till skolan varje morgon! Är så himla uppspelt angående en del saker, hoppas bara allt blir som jag vill! Tar upp allt någon annan gång, måste bara veta att det går igenom så jag inte jinxar det som vanligt. Okej, håll tummarna nu! Nu hade jag tänkt se en skräckis med snyggingen Ian Somerhalder, nämligen filmen Pulse. Den är säkert skitdålig, men allt är värt att genomlida för lite eyecandy! Ha en fortsatt trevligt fredag! 
 

Kom på idag att han spelade ju Boone från Lost!


Kommentarer
Postat av: venus

jag håller tummarna hårt, fastän jag inte vet för vad! haha

2010-03-26 @ 23:17:18
URL: http://planetenvenus.blogg.se/
Postat av: venus

haha ja, jag har typ tjugosjutusentrehundrafemtioåtta inlämningar till helgen+nästa veckan haha. förresten du vet väl att vi är lediga nästa fredag? wuhu!!!!!

2010-03-26 @ 23:38:03
URL: http://planetenvenus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0