Love is for the lucky and the brave

Är slut för dagen, redan. Har snackat med mamma om klänningen jag tänkte beställa imorgon men hon har hela tiden något negativt att säga om den. Men jag bryr mig inte, så länge jag är nöjd så.

Tänkte ge serien Dexter en chans, eftersom att Venus alltid har sagt att den är så bra och om Venus säger att den är bra - då måste den vara bra. Men inte ikväll dock, jag är som sagt slut för dagen. Ska koka en kopp té eller två och fortsätta läsa i min bok. God natt!

Btw, om ni pallar kolla på Greys Anatomy så är godbiten Jesse Williams med. Mums! (oj, såg nyss att han är halv svensk!)
 

Så himla snygg..


Kommentarer
Postat av: venus

YAY SORAIA DU KOMMER INTE ATT ÅNGRA DIG!



första säsongen är pyttelite seg, men om du har tålamod så ta och titta på den, den är sjukt spännande! i andra säsongen är det mer action på en gång, men jag rekommenderar du tittar första säsongen först! xD

2010-03-20 @ 01:25:35
URL: http://planetenvenus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0