Maybe some women aren't meant to be tamed. Maybe they just need to run free til they find someone just as wild to run with them.

Snart dags att sova! Ja, det är rätt så tidigt men det finns inget att göra. Pappa har gömt mitt USB-minne så att jag inte kan se på mina serier (han är ond jag vet, men vi brukar göra så mot varann - det är nog så han visar mig sin kärlek eller något skumt). Är dessutom galet trött, även fast jag tog en powernap tidigare idag. Vet inte vad det är med mig, är alltid så konstigt trött.

Har vart duktig och tränat idag, något som inte jag har gjort på ett tag. Jag fick sällskap av Leila som också har ett kort där i hallen. Trevligt! Vi körde Bodypump - och ja, vi dog. Gissa vad vi gjorde efter det? Vi gick till kebabrestaurangen och köpte massa pommes och frossade. Fetton! Ofta att vi precis hade tränat för att sedan käka skräpmat. Men men, it was so worth it. Vi vart ju så otroligt sugna! Ska antagligen träna med henne imorgon också och det är ju najs. Leila är alltid underbart sällskap!

Nu ska jag göra något vettigt. Kanske läsa lite? Besitos!
 
 

Groovy Rainbow Cupcake by breeleed.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0