my soul to keep

Snart lov, yesyesyes! Ser verkligen fram emot att få sova. Det bästa som finns, verkligen! Och glöm inte mat också.. Ni ser hur stor min kärlek är till mat genom de två senaste inläggen, mmhm! Vi satt under hela religionslektionen och googlade olika maträtter, vi har hållt på med sånt sedan ettan. Awkward but true!

Satt och kollade på Oprah Winfrey Show, fattar inte hur den kvinnan pallar sitta där dag in och dag ut och berätta om så sorgliga saker, utan att börja grina hejvilt. Hon måste ha blivit riktigt härdad efter alla dessa år! Jag satt ialla fall och grät som en liten bebis, det var så sorgligt att se människor som har förlorat en familjemedlem p.g.a. att någon har kört på de, bara för att de snackade i telefon eller sms:ade. Vet nu att jag aldrig, aldrig, aldrig ska snacka i telefon medan jag kör, blev helt skraj efter dagens avsnitt. Lyssna på hennes råd - don't text/talk and drive! Älskar Oprah..

Nu ska jag ta det lugnt ett tag, snart kommer SATC. Kollade på avsnitten som gick igår och den sexige Blair Underwood var med, gah vad han är helt oemotståndlig! Han är med idag igen - ser fram emot det! 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0