När du vill någonting verkar hela universum för att du ska kunna uppnå det.

Sorry för den dåliga uppdateringen mina trogna läsare. Känner mig smått deppig de här senaste dagarna. Är trött på mycket i vår värld, känns som att jag har förlorat hoppat på mänskligheten. Varför kan inte alla bara älska varandra? Hatar att jag är sorgsen fast än jag har det bra ställt, känner mig bortskämd och allmänt äcklig. Och när jag väl klagar på allt blir jag bara ännu mer arg på mig själv.

En sak är säker iallafall och det är att jag är otroligt glad över att jag har vet vad jag ska göra i framtiden. Ovissheten gnagade på mig och jag klarar inte av ovisshet. Ni kanske tycker jag låter naiv och dum nu men jag vill hjälpa till att rädda världen. Hoppas ni också är inställda på att göra det, på vilket sätt spelar ingen roll. Bara du gör det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0