no stopping us

Försöker tillfriskna nu och det börjar arta sig. Även fast jag är täppt i näsan, och att det rinner massa snor så känns det bättre. Hade så ont i hela kroppen när jag vaknade imorse, och vi ska inte ens snacka om ryggen. Vet inte vad för ryggproblem jag har, hela familjen verkar lida av det. Men tog mig en skön, lång dusch och en alvedon - nu känns allt bättre! Ska gå på promenad så fort mitt hår torkar. Efter det ska jag plugga matte, buhu. Sedan ska jag hem till Elise och ta det lugnt där en stund innan vi åker till Gamla Stan.

Är förövrigt väldigt sugen på att se Alice i Underlandet, åh Johnny! Den människan är så grym på alla roller han gör, förstår inte hur mångsidig han är. Ska hitta någon att ta med och se den, vill se den! 
 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Självklart tittar jag på vampire diares! Det var där jag upptäckte hetingen . Han är så snygg och förförisk att man lixom smälter ..

2010-03-02 @ 16:25:51
URL: http://choccolatte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0