once we hit the top we have just begun

Hej! Måste börja inlägget med att få säga att jag känner mig så lyckligt lottad! Jag har så mycket att tacka för i mitt liv och det är inte ofta man stannar upp för att inse det. Det känns som att jag klagar ibland allt för ofta även fast jag har så mycket annat att vara glad över.

Dagen började med väldigt bra nyheter för mig, klarade nämligen av det som har irriterat mig så himla mycket de senaste månaderna nämligen matte b kursen. Hade gjort omprov ett par gånger innan och tredje gången fick vara min sista. Har aldrig tidigare haft särskilt stora problem med matematik, men just den här kursen vet jag inte vad som gick snett. Men nu känns det verkligen som att en stor börda har kastats av mina axlar. Pjuh!

Hade skola som vanligt, satt i datasalen med tjejerna där jag snackade med Elise om England, roadtrips och massa annat roligt som man alltid snackar om med den tjejen. Har bestämt min studentklänning, jag och emma har även bestämt att vi skulle vara hippies tillsammans. Yey, ska bli spännande!

Efter skolan mötte jag upp Teimor vid Enbackskolan då han skulle ha en träningsgrupp. De här tio-åringarna var bland de klokaste små människorna jag har träffat! Ni skulle ha sett hur gulliga dem var! I slutet av träningen då alla samlades i ring så blev en pojke lite arg för att hans lag inte vann fotbollsmatchen. Då ger hans lagkamrat honom en klapp på ryggen och säger "det spelar ingen roll om vi vinner eller förlorar för vi är ju här för att ha roligt och det hade ju vi". Dog lite där. Så otroliga! De var så hjälpsamma och schysta mot varandra att jag tänkte att världen borde ta efter barnen.

Ursäkta det långa inlägget, nu är jag lite sömnig. Nu ska jag dricka av mitt favorit té och fortsätta läsa min bok. Besitos!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0