Our mistakes don't make or break us - if we're lucky, they simply reveal who we really are, what we're really made of.

Detta är helt ärligt min lyckodag, har inte vart såhär glad på väldigt länge! Låt mig berätta lite om min dag först. Tog bilden till Kista Galleria där jag mötte Elise. Vi köpte B&J's, chips och läsk för att sedan dra hem till mig. Första gången Lisen fick åka bil med mig, kul! Efter det började vi plugga. Ja, vi pluggade på en lördag. Vi lyckades skriva en ynka sida på ungefär tre timmar.. Snacka om att jobba effektivt! Så segt det gick, vi hade typ noll inspiration! Efter ett tag pallade vi inte mer så vi såg på film - det blev en gammal god favorit nämligen Djungel George. Älskar den filmen! Den var seriöst en av mina favorit filmer som liten, åh vad jag ville bo i en likadan koja uppe i träden, precis som George.

Efter filmen blev jag lite stressad eftersom att klockan började närma sig 21:04. Det var nämligen då som buden för Flight of the Conchords på tradera skulle stängas. Och gissa vem som vann? JAG! Jag har alltså nu officiellt biljetter till Flight of the Conchords, lycklig tjej! 
 
Anledningen till varför detta är min lycko dag beror på fyra saker. Ett: Jag har nu biljetter till FotC som jag precis nämnde. Två: Pappa har bestämt sig för att inte sälja min bil, alltså äger jag fortfarande en bil. Tre: Jag pratade med pappa och jag ska åka upp till Elise landställe i Norrland med tjejerna på sommarlovet. Fyra: Syster min ringde och sa att vi ska dra till fucking New York i sommar, som studentpresent. O.M.G. Kan skita på mig av lycka just nu, N.Y.C!?!?!?! (Hoppas inte alla planer blir förstörda nu bara, jag som alltid har en sådan otur).
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0