You won't find nobody else like me.

Fattar inte varför vårt internet ska vara så dåligt! Alltid är det något tekniskt fel hos oss, åh att inget kan fungera korrekt! Är lite pissed off om det märks. Varför kan inte föräldrar bara förstå!?

Är väldigt trött idag, sömnen är inte lika skön som den brukade - inte när man bli avbruten mitt i. Men det är lov om några veckor igen, fyfan vad jag älskar det här landet! Har gjort ett stort matteprov idag, långt var det också. Hoppas bara det gick bra den här gången, pallar inte med mer nederlag.

Om man ska prata om positiva saker - våren är på g! Det syns ju verkligen att våren börjar komma nu, även om det går väldigt trögt. Och imorgon har vi mösspåtagning i stora aulan, yey! Vi ska äntligen få våra älskade mössor. Nu känns studenten galet nära, vad jag längtar! Nu ska jag ta och plugga lite projekt-arbete, och sedan ikväll är det Desperate Housewifes. Besitos!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0