Vi måste glömma det vi tror att vi är för att bli det vi verkligen är.

Har stannat hemma från skolan idag med. Kände inte för att ta mig till skolan, var jättetrött hela igår. Kände mig som en zombie. I söndags efter att jag hade pluggat sjukt länge så lyckades jag inte somna förrens tre-fyra på natten. Inte kul. Varför är det så att man inte kan sova när man är som tröttast?

Hade världens huvudvärk när jag jag vaknade upp, plus att jag hade äckligt ont i halsen. Så stannade hemma. Har än så länge lämnat pappa på jobbet, har haft bilen de senaste dagarna och jag måste säga att jag känner mig vuxen! Ska köra bröderna till träningen idag igen.

Nu ska jag koka lite té och se på Oprah. Vi hörs! 
 


Kommentarer
Postat av: venus

somnade också typ halv fyra, knas! skippade första lektionen, men när jag sen kom till skolan (elva) så visade det sig att vi inte hade lektioner förrän 13:30! KNAS!

2010-03-30 @ 20:35:41
URL: http://planetenvenus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0