watching the fire as we grow

Borde egentligen vara duktig och plugga matte nu, men ska snart börja med det. Ikväll är det också Criminal Minds. Wo-hoow! Har saknat BAU-gänget! Efter det tänker jag ha en egen film-fest med bara roliga filmer. Det får bli Pineapple Express (som jag blev så otroligt sugen på att se, även fast jag har sett den ungefär 17 ggr) och Superbad. McLovin! Fan vad jag älskar filmer/serier. Ska dessutom börja med en serie som heter Legend of the Seeker, den ska tydligen vara jättebra (enligt mina Sagan om Ringen-geeks Zoe, Elise och Annis).

Som sagt, ska egentligen plugga nu. Undrar hur mitt prov kommer gå på tisdag.. Okej! Vi hörs någongång, här kommer en låt som jag älskade förr!

Fiest - Mushaboom


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0