CAE vs. FotC

Hej! Hade världens dilemma idag, vi fick reda på våra tider om när vi ska göra Cambridge testet och det visade sig att mitt datum hamnade på den 24 maj klockan 19.30. Alltså samma jävla tid som flight of the conchords är. Vad är oddsen!? Hur många timmar finns det inte per år och så hamnar det på EXAKT samma tid? Ringde dock upp de på folkuniversitetet och det gick bra att ändra. Tack och lov!

Hade en engelska redovisning idag och den gick ganska bra, det var inte så "jobbigt" som jag trodde att det skulle vara. Men vår lärare är verkligen JÄTTEspeciell, så jag vet inte vad hon kommer bedömma.. Hörde att hon tydligen vill att man ska göra sin Powerpoint på ett visst sätt och att det sänkte några betyg för att de gjorde den på "fel sätt". Men vad fan, det är väl innehållet som räknas, och sen får man väl göra som man vill med sin PP? Det är inte någon kurs i Powerpoint heller. LOL på skolan! Men nu är det helg! All negativ energi ska bort!

Nu ska jag käka innan jag drar till Sheikh Bashir. Toodles!
 


Kommentarer
Postat av: venus

omygod det var exakt samma sak med mikakonserten som krockade med föräldrarpresentationen! vilken tur att det löste sig för dig!!!

2010-05-09 @ 00:26:08
URL: http://planetenvenus.blogg.se/
Postat av: soraia

Alltså vilken otur ellerhur!? Hur många timmar finns det på ett helt år? Varför just då?! haha :(

2010-05-10 @ 21:32:23
URL: http://twistedtail.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0