Drömmen om lyckan är lyckligare än lyckan själv.

Hello! Ännu en underbar dag, vi tog en runda i stan igen! Elise fick med sig världens snyggaste skjorta, köpte själv ett halsband med H&M presentkort. Det lönar sig att dra H&M kortet! Efter det körde vi favorit i repris, vi köpte den underbara glassen igen och vi tre satte oss i Gamla Stan vid vattnet. Så härligt! Skumma saker hände dock, bl.a. att jag hittade en Vitamin Well dricka mitt på vägen, helt oöppnad och kall. Gissa om jag tog den? Ja! Dagens irritation är såna galna tele2-försäljare, de går på ens nerver! Jag kanske får skylla mig själv dock, då jag valde att stanna och snacka med honom. Och jag gjorde det bara för att jag fick en liten Haribo-påse. Tjejerna sa att jag är säkert en sån som skulle gå in i en främlings bil, bara jag blev erbjuden godis.

H&M's nya kollektion, Fashion Against Aids, tycker jag ni borde spana in. De hade jättefina sker! Okej, nu ska jag käka mat innan jag drar till Reactor för ett möte. Vi hörs! 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0