F.M.L

D'oh! Den här veckan kommer vara brutalt jobbig, orkar inte ens föreställa mig hur den kommer att gå. Blä på skolarbete. Den här veckan kommer vara fylld med skolarbeten, bl.a. matte nationella, religionsinlämning, CAE muntliga, generalförsamling med FN-rollspelen (där jag ska hålla tal samt svara på frågor i Stora Aulan - blir svettig bara jag tänker på det nu), ett psykologi arbete samt två engelska uppsatser. Och detta är bara de grovaste sakerna. Sen har jag också massa saker att se fram emot, men som vanligt väger det negativa tyngre. Men veckan därpå är det absolut ingenting, hatar att arbeten alltid ska hamna på samma vecka.

Ni fattar inte hur mycket ångest jag känner inför studenten! Jag vill ju självklart vara där, den 10e Juni och skrika "FY FAN VAD JAG ÄR BRA!!", men det är allt innan som skrämmer mig. Och efter också. Vad händer då? Jag har ju sökt till högskola, men det är ändå jätteläskigt. Ett nytt kliv liksom. Nu börjar ju det riktiga "vuxna" livet. För jag kommer ihåg när jag skulle börja ettan och jag skrev i min dagbok att det "riktiga" livet skulle börja då.. Gud vad jag var naiv. Hatar såna här tankar för jag blir alltid sjukt sentimental och sen blir jag deprimerad.

Nu måste måste måste jag börja plugga. Hatar skolan just nu, och jag är alltid så att jag inte vet hur jag ska börja när det är så mycket på gång. Hoppas ni har en bättre lördag. Toodles!
 

Haha, Cyanide and Happiness lyckas alltid göra mig på bättre humör..


Kommentarer
Postat av: milkshake

i knööw, min moster och hennes man blev finfina.

åååh, avis blir jag nu. ska fan köpa mig en cykel i sommar. tänk att bara cykla runt och känna vinden mot dig. känsla.



2010-05-22 @ 23:58:28
URL: http://themilkshake.blogg.se/
Postat av: venus

im feeling you soraia! det finns inte tillräckligt med timmar på dygnet för att hinna göra färdigt allt jag har inom en vecka!

2010-05-23 @ 01:42:51
URL: http://planetenvenus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0