För att visa, att man inte alls blev rädd när man hoppade till, kan man hoppa upp och ner ett par tre gånger liksom för att motionera sig.

Älskar rubriken! Nalle Puh i mitt hjärta! Han säger de mest klokaste sakerna, vill dessutom bo/hänga med honom i Sjumillaskogen. Fatta coolt! Är på relativt gott humör just nu, inte bara pga Nalle Puh. Har precis vart på en grej som mattecentrum fixar varje år, det är inför nationella proven. Stora tält sattes upp i plattan där man kunde få sjukt mycket hjälp med matten, vi fick gamla nationella prov och asmycket att käka. Har aldrig druckit så mycket redbull. Fattar inte att människor är så schysta och ställer upp frivilligt på såna här saker, God bless! Fick dessutom en kompis haha, ska kanske plugga matte med henne om några veckor. Åkte hem med världens roligaste Demet, sötaste tjejen ever!

Förresten så gick FN mötet i skolan asbra! Trodde alla skulle terra mig med hundra frågor som jag inte skulle kunna svara på, men det gick asbra! Min resolution gick igenom, yes!

Vet inte mer vad jag kan skriva, mitt liv är SÅ intressant alltså! Förresten, grattis till sötaste AnnaClara (nämner henne som Annis här på bloggen) som fyller hela 19 idag! Grattis älskade Annis! <3

Nu måste jag plugga engelska, har ett tal imorgon. Grejt. Laterz! (Red Bullen+Red Bull shot har fått mig helt pumpad och hetsig!) 
 


Kommentarer
Postat av: Annis

Tack :D :D

2010-05-07 @ 16:31:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0