i can't stop staring

Fan vad jag älskar mitt liv just nu! All ångest inför studenten är som bortblåst, ser endast fram emot den dagen då jag kan skrika, från djupet av mitt hjärta, fyfan vad jag är bra! För jag är fett bra! Jag klarade matte C serru. Vi fick tillbaka resultaten från provet idag (snabbt han rättade btw) och jag klarade provet - och med god marginal, så det var inte precis på gränsen som jag alltid lyckas göra. Är så stolt och glad, ni fattar inte! Och gissa vad min lärare sa? Han sa att han var chockerad över att jag klarade det och han var imponerad. Haha! Men jag förstår att han inte hade något hopp för mig, jag satt som en zombie på lektionerna. Hatar verkligen matte och om jag inte gillar ett ämne så lägger min hjärna av. Tyvärr fungerar jag så. Men åh vad jag är glad just nu!

FN-rollspelen hade vi idag från klockan 9:00-16:00. Det var lite jobbigt, men vi har det överstökat nu iallafall. Jag måste säga att det var lite jobbigt att stå där framför alla och svara på frågor och hålla tal, men jag är glad att dett är över. Ja, jag hakade upp mig ett par gånger, men det är förståeligt liksom. Yes, klart! Inga stora grejjer kvar nu, bara min psykologirapport, samt engelska uppsatserna. Och sen en historia vernisage, men det är inte så farligt!

Nu ska jag plugga lite, samt käka på min B&J's som jag tyckte att jag förtjänade idag. Latez! :DD
 


Kommentarer
Postat av: venus

har inte smakat den där sorten, vet inte om det e värt o gissa sig fram när det handlar om så mkt pengar!

2010-06-01 @ 20:22:26
URL: http://planetenvenus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0