i'm in it for the pride and glory

Buu för mig! Suger på bloggandet nu för tiden. Men är SÅ lat, och om man är för lat för att sätta sig vid en dator - ja, då är man otroligt lat. Lyckades skriva ordet lat tre gånger på en mening. Lat, lat, lat. Åh! Borde egentligen plugga nu, men ska strax börja. Tänkte uppdatera lite om mitt ointressanta liv. Hungrig är jag också, mamma gör pizza mmmm..

Mitt lilla "lov" har jag spenderat lite här och vart. Hela helgen har jag vart på intensivmatte med iku. De ordnar intensivhelger inför nationella som jag nämnde. Fattade allt nu, logaritmer, derivata - allt! Miljön i det vanliga klassrummet är inte särskilt bra för mig har jag märkt. Lär mig inte ett skit! På söndagen efter sista mattedagen åkte jag till Elise där vi satt på hennes bakgård och käkade gott, snackade och hade allmänt trevligt. Vi blev ett gäng tjejer, var med coolingarna Elise, Zoe, Annis, Deniz och Clara. Najs!

Nu ska jag dricka mitt té som jag äntligen köpte idag, sedan väntar religion och psykologi. Intressant! Not.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0