It ain't over til it's over.

Sho! Måndag, är ändå inte alls bitter för den här veckan kommer äga. Vi har bara skola idag, imorgon och onsdag  efter det är vi lediga tordag, fredag OCH måndag. Hows that?! Fem skolfria dagar, känns som en miljon kronor.

Idag bestämde vi iaf alla låtar till flaket, samt vilka vägar vi ska åka. Vi alla vart supertaggade, det närmar sig nu och det känns FÖR underbart! Snackade med tjejerna om vad vi skulle klä ut oss till b-klassens skiva imorgon, och vi snackade om att komma som bandet Kiss. Vi vart sjukt taggade - tills Elise kom på att det var FILM-tema. Hahaha, jävla idioter vi är, ni borde sett hur hetsiga vi var på tåget, jag, Elise, Michelle och Louise. LOL!

Har kommit på vad jag ska vara, tror jag har bestämt mig för Rocky Balboa! Hihi, därav rubriken. Jag är egentligen riktig lurig här för jag orkar inte alls göra mig "fin", dessutom har jag inte råd att köpta något speciellt. Så det får bli mjukiskläder, mössa, converse och avklippta handskar. Ska bli intressant!
 

Kommentarer
Postat av: -

rocky är faktist min pappa.. -.-'

lägg av !!

okej, där skämtade jag..

sorry :p



btw, cool idea ;)

2010-05-11 @ 18:46:56
Postat av: soraia

Haha tack snälla!

Slopade dock idén med Rocky, jag och tre vänner gick som bandet Kiss istället - vilket var mycket coolare!

2010-05-12 @ 18:12:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0