"Kärlek är bäst om man är kär och någon är kär tillbaka. Om det bara en som är kär, då hellre man kan spela pingis, eller äta mat. Eller cykla skit snabbt."

Pjuh. Känns skönt att säga att jag äntligen har köpt det jag behöver till studenten. Var precis med mamma i Farsta Centrum för att shoppa en topp till just studenten, tur att jag fann den på Bikbok. Det enda jag har kvar nu är smycken, men det är ingen brådska med det!

Sitter just nu i datasalen i skolan, väntar på att mattestugan börjar. Jag måste gå vidare med plugget, blä vad jag hatar matte. Både idag och imorgon är det mattestuga, tänker ta chansen. Btw - sorry för den usla uppdateringen, kände verkligen inte för att blogga. Den här bloggen har blivit mer och mer ytlig och det är nog ändå bäst att den håller sig ytlig, åtminstone på ett tag. Det är så mycket som händer runtomkring, både bra och dåligt, men ändå mest dåligt och jag måste handskas med vissa saker. Känns som att jag inte borde behöva göra det. Okej, kan inte gå in på mer detaljer, sorry.

Var duktig idag och gick på promme med Carla imorse klockan 6. I'm on fajah! Igår tränade jag också, körde först afrikansk dans, sedan försökte jag köra Box +, men jag pallade inte! Efter 20 min mådde jag otroligt illa och var tvungen att lägga av. Pinsamt.

Alrighty, nu ska jag fortsätta plugga på mitt FN arbete innan mattestuga. Besitos!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0