Omöjligt betyder bara att det tar lite längre tid

Älskar när molnen ser ut som sockervadd, dessutom när vädret är så himmelskt vackert. Lycka! Nu är vi lediga i fem dagar, känns helt underbart.

Var på b-klassens skiva igår vilket var helt awsome! Vi var hos Louise innan med Michelle och Elise då Louise sminkade oss alla till medlemmarna från bandet Kiss. Jag fick vara Gene Simmons, vi rockade! Haha, det var så kul när vi gick från huset - alla stirrade! Kul att vara oigenkännlig en hel dag. När jag gick fram till kompisar så var alla reaktioner desamma - igen kände igen mig! Vi alla vart grymma. Tillbaka hem träffade jag Carla på perrongen som också hade vart på skiva, haha det vart askul att bara skratta åt allt påväg hem. Lägger in en bild på mig och Muna som Venus har tagit. Vi hörs!
 


Kommentarer
Postat av: venus

er sminkning var grym som fan! jag ba vem i helveeeteee...när du kom till mig haha

2010-05-12 @ 19:12:09
URL: http://planetenvenus.blogg.se/
Postat av: soraia

hahaahaha ja jag märkte att du inte förstod vem det var.. men SEN kom reaktionen :D

2010-05-12 @ 22:59:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0