Saul Silvers & Dale Denton = Kärlek!

Haha, smsade precis med Louise och vi kom in på ämnet Pineapple Express - som man btw kan snacka om i evigheter! Om ni känner mig vet ni att Pineapple Express ligger högt upp på min favoritlista. Älskar den filmen! Så jävla rolig, har sett den ungefär 30 ggr, helt ärligt. Kan kolla på den utan att bli uttråkad, det är väldigt få filmer som jag kan sitta och skratta hysteriskt till. Om jag fick välja favorit "bästisar" från TV så skulle Saul och Dale vara med! (Med Bret&Jemaine och J.D.&Turk också - självklart!). Tummen upp för Pineapple Express! Och om ni inte har sett den så MÅSTE ni se den!

 


Kommentarer
Postat av: Louise igen

MAAASSA KÄÄRLEEK!!!!!!

2010-06-02 @ 21:07:13
Postat av: soraia

hihi <3

2010-06-02 @ 21:36:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0