2010-05-26

Måste bara börja inlägget med att säga - jag har verkligen världens bästa storesyskon. Inga syskon är perfekta, men mina är väldigt nära det. Och jag vet inte vad det är med min bror, han liksom känner av när jag behöver ett extra samtal för att boosta upp självförtroendet. Härliga är vad de är!

Förrsten - fattar inte vad det är med dagens unga skådespelare som alla tror att de kan sjunga! Typ halva skådisarna från Gossip Girl tror att de kan sjunga. Låt sjungandet vara åt de som kan!

Vi hade valdebatt idag i Aulan, det gick jättebra! Det var faktiskt riktigt intressant och jag tror nog att jag röstar på Miljöpartiet i höst. Ska bli spännande att få rösta för första gången! Nu försöker jag plugga och göra psykologin, men min hjärna känns som harvegrynsgröt - vill inte samarbeta med mig alls! Okej, seriöst, ska snabbt bara fixa mig en pluggspellista på youtube, sen kör jag! Wish me luck!
 


 

 
 
 

 

 


Kommentarer
Postat av: Deniz

hurihelvete lyckas jag bli så jäävla äcklig på alla bilder!!!!! Hahahah

2010-05-27 @ 18:21:18
URL: http://fjortonmeloner.blogg.se/
Postat av: soraia

Men sluta, tyckte de var skithärliga - speciellt på den första, du är jättesöt!

2010-05-27 @ 18:52:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0