"Tack för trosorna, Louise!"

Hellurr som Madea skulle uttrycka sig. Hoppas allt är bra med mina läsare! Idag var en väldigt fin dag, speciellt när vädret gör en så lycklig återigen idag. Har precis sett på ett avsnitt av FotC som de har börjat sända på kanal 2. Har redan sett avsnitten några gånger, men kan inte låta bli! Kan absolut inte fatta att det är bara några dagar kvar till konserten med mina idoler.

Idag har jag haft skola som vanligt. Hade dock ett möte med rektorn, vår engelska lärare samt Aldona, Emilla och Elise. Vi var tvugna att säga ifrån då vår undervisning suger och våra betyg kommer att drabbas väldigt hårt. Kan inte gå ut med ett G i engelska när jag hade ett MVG i förra kursen, ofta man gör ett sånt betyghopp? Aja, tyckte dock lite synd om läraren då vi kanske var lite väl hårda, men vad ska man göra? Fick som sagt lite skuldkänslor efteråt.

Efter skolan åkte jag, Elise och Louise till en utförsäljning i Gärdet. Vi hittade inget men vi åkte in till stan istället. Vi köpte jättegod glass från ett fik vid Gamla Stan, det var verkligen supergod glass! En av de godaste jag har smakat, och jag som inte gillar kulglass så mycket annars. Vi satte oss vid vattnet med glassen och snackade lite. Solen sken så man blev lycklig! Efter det gick vi runt lite i affärer, H&M såklart också.

Har iaf också vart i Kista bibliotek med Ayaan där vi pluggade lite. Fick liiite matte gjort innan de stängde. Nu ska jag ta och borsta tänderna, kanske läsa lite och sedan lägger jag mig. God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0