they were laughing i was mourning

Hej! Vädret! Jag vill helt enkelt gråta av lycka, det är på den nivån! Blir så glad! Känner mig som en manodepressiv som kan gå från superdeppig till superduperglad. Låter som en äcklig fjortis, vad då superduper!?

Livet är väl härligt. Studenten närmar sig snabbt, vilket är sjukt läskigt samtidigt som jag känner att jag kommer explodera av lycka. Herregud vad tiden gick snabbt, vad hände!? Appropå studenten - fick hem ett brev från H&M, min beställning på skorna kommer bli försenad en månad. Alltså skulle jag få de i slutet av juni, istället för slutet av maj. Sajk att jag vill ha de då, jag skulle ju ha de till studenten! Så ringde och avbeställde, hittar andra i en annan affär istället.. Åh, har blivit helt (eller vaddå blivit, har ju alltid vart det..) kläder-kär de här dagarna, kalla mig materialistisk om ni vill. H&M's nya kollektion, Fashion Against Aids, är helt grym som helst! Det är festival-inspirerat som Louise sa. Älskar att det är sådär etniskt och lagom speciellt.

Nu ska jag städa lite hemma, det ser ut som ett bombnedslag, sedan ska jag träna afrikansk dans. Laterz!
 

Mina skor som jag kan glömma nu..


Kommentarer
Postat av: Ayaan

kul med skorna hehehhe, hooyo kommer tvings dig ha dina gamla hehehehe. You wan'ta fight about it?

2010-05-19 @ 12:20:18
Postat av: soraia

s.t.f.u. turd

jag kommer lägga en korv på ditt ansikte när du sover..



..salami alltså

2010-05-19 @ 17:34:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0