too many dicks on the dancefloor

Flight of the Conchords var helt friggin awsome igår, kan inte fatta att jag har fått se mina idoler live! De är för underbara, hoppas de gör en säsong tre och kommer tillbaka till Sverige. Humöret var på topp och även om vi fick olika platser (bummer) så var det en grym upplevelse! Elise, som satt längst fram btw, fick gå upp på scen och fucking Bret rörde henne! Fatta!?!?!?!?! Upp på scen!? Satt och skrek (från sista raden, haha) ELISE ELISE typ 50 ggr, wunderbart! Arj Barker (aka Dave från serien) var förband för dem och han var helt hysterisk! Längtar till hans show i november. Fick en autograf från honom på mitt linne samt en bild. Spelningen varade i typ 3,5 timmar, bara kärlek!

Lägger upp ett par bilder senare, orkar inte nu. Ska snart iväg till Folkuniversitetet på Rådmansgatan, ska nämligen ha ett den muntliga delen av CAE provet idag. Klockan 20:10! Ofta så sent.. Men vilken tur att jag fick byta, hade egentligen igår klockan 19:30 - alltså EXAKT när FotC skulle börja. Den här dagen har vart helt hemsk. Fick ungefär 3 timmars sömn inatt eftersom att jag var helt hypad, men också nervös p.g.a. nationella. Satt där fyra timmar idag, heheheheh kul! Utan paus. Efteråt såg jag Louise, Aino och Emma utanför och de ba vad fan har hänt med dig? Såg helt sjuk och äcklig ut, ögonen var helt blodsprängda. Hoppas det gick bra för er andra som också gjorde samma prov. Ber till Gud att jag klarar det nu bara..

Har dessutom var och träffat min chef och lämnat lappen från polisen, inga prick i registret eller så haha. Vet inte varför, men jag var fett nojjig när hon skulle öppna det. Lol. Nu ska jag plugga lite innan jag duschar och drar. Hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0