Vilken färg har själen, älskling?

CAE-muntliga delen gick ganska snabbt konstigt nog. Hade för mig att det skulle ta 40 minuter, men vi satt där i max 15 min. Det fick vara jag och en annan snubbe som gjorde provet, en tant som ställde frågor samt en liten gubbe som betygsatte. Hmm.. Undrar hur det gick? Vart supernervös, men whateva. Det får gå som det går! Det CAE provet som vi gjorde i skolan trodde jag det gick asdåligt på, ett IG hade jag för mig att jag fick, men fick ett VG. Najs! Nu måste jag plugga, ska leta källor till psykologin. Efter det ska jag lägga mig. Imorgon börjar jag åtta noll noll med Valdebatt i skolan där alla partiers ungdomsförbund kommer. Jag och några andra håller hela grejjen, jag ska vara kamerakvinna tillsammans med Louise. God natt!
 


 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0