What doesn't kill you, only makes you stronger

Yes! Nu är äntligen alla stora uppgifter avklarade! :D Har endast två småsaker nästa vecka, sen är skiten slut! Kan inte fatta! Blir alltid ADHD-ig när jag tänker på studenten, kan fortfarande inte fatta! Mamma försökte hyra lokalen igår, men den var upptagen på torsdagen som jag springer ut, så det får bli lördagen efter helt enkelt. Lika bra det, gillar inte att allt ska vara på en och samma dag =)

Har hunnit vara på Reactor idag där vi hade möte, vi planerar en tjejfestival under sommaren, mer om det senare! Fick även tillfälle och sy en tröja, hmm, vet inte vad jag tycker om den riktigt ännu - men lite cool blev den ändå. Fick ett samtal idag från min chef (hehe, jag har en chef) och jag ska på infomöte på tisdag. Hörde från min storesyster att jag får betalt, ka-ching!

Imorgon är det födelsedagsfirande hos Emilla som fyller år imorgon, eller idag egentligen då klockan är över 00:00. Ska bli riktigt kul. Nu är jag supertrött, ska ta och lägga mig. Jag är så sjukt lycklig just nu! Livet är bra härligt.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0