Your are my sweetest downfall.

Helgen börjar röra sig mot sitt slut vilket känns spännande! Eller inte. Skulle ju plugga igår och när jag satte mig ner igår kväll för att plugga så fick jag ryck och gick till Reactor där jag tryckte ett linne. Skulle ju fixa ett till Flight of the Conchords, nörd som jag är. Blev helt OK, ett enkelt svart tryckt. Men färgen kom liite utanför bokstäverna, men det är lugnt - ser faktiskt ut som skuggor.

Gårdagen spenderade jag mest med min familj. Vid tolv gick jag på promenad med Carla, efter det åkte jag och syster min till stan för att fika med en grupp från Reactor. Vi vill ordna aktiviteter där under sommaren så vi satt mest och brainstormade. Får se vad som händer! Efter det mötte jag och syster upp mamma och lillebror, vi gick runt i stan och käkade mat. Det var väldigt roligt, speciellt när det var så himla varmt och skönt!

Idag har Elise och Louise var hos mig, vi har pluggat historia. Vi ska nämligen ha en vernisage under veckan där vi ska presentera ett konstverk som vi ska göra. Onödigt egentligen, men whatever. Allt i skolan känns onödigt. Louise var tvungen att dra tidigt då hon skulle på skiva, men jag och Elise stannade kvar och såg några FotC avsnitt. Ja just det! Elise har också en biljett till imorgon, yes!!! Det här kommer bli grymt, ser så fram emot imorgon. :DD

Nu ska jag plugga religion samt matte. Efter det ska jag leta efter min systers nycklar som jag har slarvat bort.. See ya!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0