And if the rain stops and everything is dry she would cry just so i could drink the tears from her eyes.

Hej! Har haft en lugn söndag där jag har vart på klappjakt med Elise i stan. Hittade två presenter, har lillebror kvar men det fixar jag imorgon innan jobbet. Det är alltid så svårt med presenter.. Min syster sa specifikt att jag skulle spara kvitto. Haha!

Hade det jätteroligt med min vän Elise eller Lil Red som hon får heta fr.o.m. idag. Vi käkade på donken (som inte jag har vart på i evigheter!), shoppade och sedan tog en fikish hehe. Så dåliga! Men vi vart så sugna på Bellmans underbart goda morotskaka. Try it!

Kom nu hem från Willy's, jag handlade lite med mamma inför Eid. Lite ingredienser eftersom att jag ska baka imorgon. Ska testa att göra cheesecake och tiramisu, vi får hålla tummarna att det går bra. Och imorgon är det fasta också för den som vill! Jag ska absolut fasta. Och eftersom att solen går ner så tidigt så är det lungan likszom.

Alrighty then, nu ska jag ta och göra lite annat, sen drar jag till storasyrran. Peace homiezz
 

Gamla Stan igår med syskonen.


Kommentarer
Postat av: Anonym

söt du är, eid mubarak!

2010-11-16 @ 10:08:58
Postat av: Soraia

Eid Mubarak på dig med! (:

2010-11-20 @ 11:43:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0