For these are the times when the Mighty walk like giants. Out of the ocean, through the darkest caves, into the most brilliant temples.

Hej! Äntligen är denna vecka över, känns otroligt fint måste jag få säga. Fredagar brukar innebära något roligt, men idag väljer jag att vara pensionär och gömma mig under mitt täcke med mina true blood avsnitt och min bok. Detta ser jag verkligen fram emot!

Har haft skola idag, började nio, skulle egentligen sluta fyra men vi fick gå vid halv två - helt underbart. Vi hade redovisningar idag med olika etniska kulturgrupper, vi hade romer som jag nämnde. Det gick ganska bra, dock påpekade läraren att vår grupp var blyg och tystlåten. Jag är stolt över att jag gjorde detta utan att dö, så jag har inget att klaga på, trots ett par missöden. Inga nyheter här inte, är bara så himla glad! Inte glad kanske, men otroligt otroligt nöjd.

Nu ska jag ta en skön dusch, ikväll går jag hem till systeryster min igen och sover där. Vi hörs!
 

Lord Huron - Mighty


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0