I get so high of your love, I don't know how to behave.

Har inte vart här inne på ett tag. Ni som bloggar vet hur det fungerar. Sorry! Ska verkligen försöka förbättra mitt bloggande, vill ju liksom. Det har vart lite mycket den senaste tiden, man försöker få timmarna att gå ihop. Men det går väl bra. Den här veckan var det mycket i skolan men seminarier och grupparbeten. Som tur är så har jag hela nästa vecka ledigt. Awsomeness på hög nivå!

Är i skrivandets stund hos min storasyrra då hon är ensam hemma. Ska spendera ett par veckor hos henne då storebror (och mormor) är i Saudiarabien för pilgrimsfärden. Är så sjukt stolt över både mormor och broder min, synd att jag inte kunde följa med de på en sådan givande och fin resa. Inshallah om några år!

Bakade till oss, det blev en kladdkaka, enkelt och supernajzt. De har Earl Grey té här som är slut hos oss, och lata jag pallar inte ens köpa det.. så är helt mätt på några koppar té, inte bra. Ska ta och plugga lite nu, har en redovisning imorgon om romer som kulturgrupp och bemötandet inom vården, efter det blir det Criminal Minds! Laterz.

Grattis till min älskade pappa som fyller 45 idag! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0