I'll marry you and your drama.

Hello! Sitter här hos storasyrran, några dagar kvar tills jag får sova i min sköna säng. Då kommer mormor och bror tillbaka från Saudiarabien, är så stolt över de, verkligen! Idag gäller plugg för min del, ska hänga med mina småbröder, ska testa den nya Kinect som vi har hemma.

Igår hade jag en jättehärlig dag, vaknade upp som en drottning, fick hela 12 timmar sömn (snäp!), åkte in till skolan och tränade lite inför PRA, sedan åkte vi hem till Estocolmo. Väl hemma fick jag snabbt som fan byta kläder och springa in till stan, mötte tjejerna för lite middag innan filmen. Det blev thai, mm noodles! Måste börja lära mig att gilla grönsaker, hur ska jag annars överleva? Efter middan köpte vi snacks, och gick till Rigoletto. Harry Potter var helt awsome! Har aldrig riktigt förstått hypen med de här filmerna/böckerna, men nu börjar jag sakta men säker gilla det med. Se den!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0